Born n' raised in Göttlaborg

Befinner mig i mitt kära Göteborg, bor tillsammans me världens bästa Mattias, jobbar på awesome Palatset o hänger me mina awesome vänner!!

Framöver kommer det bli mkt bilder på sol, uteserveringar, kärlek, vänner, busiga drinkar, fäst och bus och självklart egobilder på mig *wohoo*

onsdag 31 mars 2010

Borta bra men hemma bäst?

Denna bloggen ska ju bara vara bilder o sånt men kunde inte låta bli o skriva ett par rader här me .. Dag två i Arvidsjaur har än så länge inte varit så händelserik, har precis fått reda på att d inte finns någon som helst bar av något slag, dvs ingen biljard, ingen sport eller bowling eller uteservering.. it sucks.. Men men..

Sen så saknar ja min Pontus me.. Trodde d skulle va "piece of cake" me två veckor men är lite kärare än va ja visste att ja var o ja tänker massa på han, typ undrar va han gör nu, va han tänker, mpr han bra, är han glad, va har han på sig.. Ja ni fattar.. Men när ja kommer hem ska han få massa pussar, kramar o kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar